mandag den 14. april 2008

Forventninger til praktikken

Jeg startede på social og sundheds assistent uddannelsen, den 3 marts 2008 på Randers social- og sundhedsskole. Efter at have haft hjælper uddannelsen i ca. 5 år.

Jeg har emne uge i denne uge og har fået til opgave at lave noget over nettet.

Så jeg vil skrive om, hvad jeg forventer af mit praktiksted. Selv om at jeg først skal i praktik efter sommerferien.



Jeg forventer:



At der vises respekt

At stedet viser tillid til eleven

At jeg bliver en del af teamet

At praktikstedet er gode til at lære fra sig

At de er hjælpsom, når jeg er i tvivl om nogle ting/ opgaver

At jeg får tid til at reflektere over tingene

At få den hjælp jeg ønsker til at koble teori og praksis sammen

At praktikstedet kan give ris/ros

Ingen kommentarer: